Från början...

Okej, jag vet inte varför men det känns som om min blogg behöver en liten introduktion.
 
Jag skaffade den här bloggen för mycket länge sedan. Som du säkert kan se i mina andra inlägg kunde jag inte ricktigt skriva när jag var yngre. Och det bryr jag mig inte i. Jag går nu på första året på gymnasiet på estet bild. Jag är igentligen inte intresserad av att ha en blogg, men jag ska testa och se hur det blir med det här. Ni som läsare får tycka vad ni vill om det jag skriver, om ni känner att det jag skriver är värdelöst och inte värt er tid, var snäll och gör något annat.
 
Okej, så det här är en blogg som jag skriver mina åsikter och tankar och allt där imellan som musik, intressen, kultur ja vad som helst. Snart så är det ju halloween så jag tänkte ge er en liten uppgift. Försök ta en Halloween bild. Ni får ta ett foto eller rita den, och ni får redigera den hur ni vill. Ni behöver inte göra det men se det gärna som något roligtatt göra under veckan.
 
Tills vi skrivs igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0