tråkig dag jag menar alvar

i dag har jag haft tråkigt ingen att va med inget att gjöra,jag menar hur stor är skansen att ens syrra hitar på nåt kul eller änu störe skans att hon äns vill vara med en. jag önskar visa gånger att nån av mina väner kunde ringa till mig om dom nu är mina väner, för utom en pertjon den pertjonen är min bäsa vän någonsin och jag önskar att min bästa vän i hela världen kunde se det jag skriver just nu. när jag skriver mina känslor här blir åskmolnen i mit huvud klarnare en horisont stiger och sjungker presis som våra framgångar och mistag men oavset vad som händer så ska dina ner gångar inte bura in dig släpp lös dig skälv vad som än händer va dig skälv du komer altid att vara vaker inombords tyk om dig för den du är inte för vad andra sejer och det jeler er alla som läser det här men desa ord lindrar inte mig ,för myket av det fanasivärld som fins är inte häler bra man måste vara i jämn vikt med sitt inre och värklig heten, kom ihåg det. hej då o god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0